Isnin, 2 Ogos 2010

Mencari Kejayaan...

Untuk memperoleh sesebuah Kejayaan, bukan sesuatu yang mudah atau pun dengan hanya memetik jari perniagaan kita itu akan berjaya. Perlu ada kepayahan serta pengorbanan yang terpaksa kita lakukan...

Teringat pula saya dengan kata-kata saudara Irfan Khairi jutawan internet melayu. Beliau menyatakan adalah lebih sukar sebenarnya mendapatkan kejayaan yang pertama dalam perniagaan kita. Tetapi apabila kita telah mendapatkan kejayaan yang pertama, kejayaan kedua dan kejayaan yang seterusnya adalah lebih mudah untuk kita perolehi...

Memang saya menyokong kata-kata beliau ini, kerana bagi saya kejayaan itu adalah seperti roda yang sentiasa berpusing, memang payah untuk memutarkan roda itu pada mulanya, tetapi apabila momentum serta kelajuan roda itu telah ditemui, roda itu akan sentiasa berputar ke hadapan dengan lajunya...

7 ulasan:

  1. gua doakan yang terbaik untuk kamu bro. sabah boleh!

    (:

    BalasPadam
  2. well, biasa lah tuh ade halangan kan. semoga berjaya. :)

    BalasPadam
  3. advise yang bagus..saya stuju ngan awak

    BalasPadam
  4. To the sastraboy: TQ krn mendoakan kejayaan sya..sya pun doakan semoga Allah memurahkan rezeki kmu serta keluarga..

    BalasPadam
  5. To Aidi-Safuan:apa yg pnting jgn mudah berputus asa...tQ atassokongan saudara...

    BalasPadam
  6. gud advice,,,kat sni tggal kan jejak,,,

    BalasPadam

Sila tinggalkan komen anda di sini...